wtorek, 7 czerwca 2011

Cherries


                                        second-hand dress, cubus cardigan, my Grandma's bag

Nie wierzę, że jeszcze jakieś dwa tygodnie chodzenia do szkoły! Wszystkie oceny już wystawione, więc mam (prawie) całkowity spokój.          Wakacje = mnóstwo wolnego czasu i okropnie dużo zdjęć, na które podczas roku szkolnego niestety nie mam zbytnio czasu. Co prawda zdjęcia mogłabym robić po szkole, jednak moja mama się nie zgadza na zabieranie aparatu do szkoły( wszystko gubię). Ostatnio nawet zgubiłam portfel ze wszystkimi dokumentami i pieniędzmi na wycieczkę do Londynu, ale na szczęście wróciły z powrotem do mnie. W sumie nie wiem co jeszcze napisać, tak więc żegnam się z Wami i życzę miłego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. wyglądasz uroczo, bardzo podoba mi się kolor kardigana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę. Masz szczęście , że odzyskałaś portfel . Ja też mam tendencje do gubienia rzeczy , przede wszystkim telefonu ! A pierwsze zdjęcie mistrzowskie , piękne wręcz ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. odwiedź stylio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a very lovely blog!

    xo
    http://couturecultureblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń