poniedziałek, 27 sierpnia 2012

In the pale moonlight


Przeglądam zdjęcia z moich siódmych urodzin, na których zdmuchuję świeczki, ubrana w fioletową koszulkę i ciemno jeansową spódniczkę. Od tamtego dnia już ani razu takiej nie założyłam. Na dodatek, gdyby ktoś, przez te osiem lat, zapytał mnie czego nigdy w życiu bym na siebie nie włożyła to odpowiedziałabym bez zastanowienia: jeansowej spódnicy. No i teraz, w wieku piętnastu lat mogę napisać, że słowa ,,Niegdy nie mów nigdy" są w stu precentach prawdziwe. Spódnicę, którą widzicie na zdjęciach mam już w szafie...no kilka lat napewno(trzy?) i przyznam się, że rok temu, kiedy zobaczyłam to zdjęcie Fridy Gustavsson wywlokłam ją spod sterty ciuchów i się jej dokładniej przyjrzałam. Stwierdziłam jednak, że jak na moje, wtedy siedmioletnie uprzedzenia, ubranie jej byłoby zbyt pochopną decyzją, do której Olga musi jeszcze trochę dorosnąć.


                      photos by Julia B./ second-hand skirt, H&M shirt, Atmosphere shoes, vintage jewellery

44 komentarze:

  1. dobrze, że w końcu założyłaś tą spódnicę, bo wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i masz zdolnego fotografa...cudownie chwyta chwilę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ja też już wiele razy w życiu powtarzałam sobie "nigdy nie mów nigdy".
    Podasz jeszcze raz link do tego zdjęcia Fridy? Bo chyba jest uszkodzony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo, widząc swoje zdjęcia sprzed 6 powiedziałam sobie, że w życiu nie założę jeansowej spódnicy, ale może czas się przemóc? Świetnie wyglądasz! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. dżinsowa spódniczka wraca do łask! bardzo ładnie zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie :) śliczna jesteś;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam problem z założeniem dzinsowej spódnicy.. na Toie wygląda bardzo ładnie:) śliczna torebka..

    OdpowiedzUsuń
  8. sooo cute! adorable!

    http://www.stylemailbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki cudowny strój. Podoba mi się błogi nastrój tej serii zdjęć. :-) ~Tim


    Such a wonderful outfit. I like the relaxed mood of this series of pictures. :-) ~Tim

    ---------------
    ps. Sorry my Polish is poor. I should have learned more from my grandparents.

    ps. Niestety mój Polski jest słaby. I powinien wiedzieć więcej od moich dziadków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww thank you so much! And your Polish is very good :)

      Usuń
  10. your look is soo cute :)
    nice pictures :)

    thanks for nice comment on my blog :)
    I follow you blog now :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja swoją dżinsową spódnicę właśnie niedawno sprzedałam :) żałować/ nie żałować? dowiem się za jakiś czas pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnice dżinsowe są elementem garderoby, do którego niezwykle prosto się uprzedzić. Każda z nas miała przynajmniej jedną w swojej szafie, lecz nie każda ma odwagę do niej wrócić. Nam jednak bardzo podoba się Twoja i cieszymy się, że przynajmniej Ty powróciłaś "do korzeni" ;) Jesteśmy zupełnie na 'tak', jeśli chodzi o Twoje zestawienie jej z "paskami".

    pozdrawiamy cieplutko i wspólnie (co rzadko się nam zdarza), Hania & Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw <3 przypominasz mi paryżankę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a Ty wyglądasz fantastycznie w tym zestawie :) Co do spódniczek dżinsowych też dopiero ostatnio zaczęłam się przekonywać, w szczególności do tych marmurkowych i z wyższym stanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyglądasz! Podoba mi się na narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh my goodness, you are so pretty. and these photos are beautiful! Lets be friends. I think we are the same age!!

    xx,
    J
    www.abentpieceofwire.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh my goodness you are so pretty!! and these pictures are beautiful! Lets be friends :)

    I am your new follower!

    xx,
    J
    www.abentpieceofwire.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś przeurocza! Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love your blog! your style is great! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you so much for your sweet comment!!
    I really love your blog and this outfit, I'm a new follower for sure!

    xxx
    http://losttinafairytale.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog jest prześliczny *.*
    Dodaję do ulubionych na bloglovin <3
    :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak cudownie... śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku jaka jesteś niesamowicie cudownie piekna

    OdpowiedzUsuń
  25. No kochana, widzę, że muszę się uczyć od młodszych i dużo lepszych od siebie blogowania;) Świetny blog i piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  26. your blog is so cute.
    you're lovely.
    I'm your new follower! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz, zresztą ty we wszystkim dobrze wyglądasz:) Nic tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie kochana :) sliczne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również byłam strasznie uprzedzona do jeansowych spódnic ale gdy tak teraz patrzę na twoje zdjęcia to może jednak nie są one takie złe ? :DDDD + świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna spódnica i torebka

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!! girl! you are so beautiful! just like a doll!!!

    I like this outfit very much! =) so chic!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ty jesteś mega słooooodka!! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za komentarz:) Też niedawno przekonałam się do jeansowych spódnic, a Twoja bardzo mi się podoba! I w ogóle, lubię zaglądać na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW!You are so pretty lady :) chic :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnica jest genialna! Tez szukam obcislej dzinsowej spodnicy z podarciami, zazdroszcze. Jak zwykle cudowne zdjecia ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Great outfit! Totally love that denim skirt!:D <3

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń