sobota, 22 września 2012

The Honey Tree

                        (Ilona K./second-hand sweter, H&M tunic, Venezia shoes, vintage bag)
Zdjęcia po dwugodzinnym basenie i gimnastyce może nie są najlepszym pomysłem, chociażby dla włosów, które zanczynają po takich atrakcjach żyć własnym życiem. Wybrałam sobie chyba najzimniejszy dotąd dzień (co widać nawet po moim nosie), więc gdy tylko wróciłam do domu zagotowałam wodę na herbatę i owinęłam się najcieplejszym swetrem.

Szary i brąz to jedne z ulubinych kolorów, szczególnie jesienią. W te dni kiedy jest ponuro i brzydko to owe ubrania same wychodzą z szafy. Można by dorzucić jeszcze czarny, ale ubranie się całej na czarno graniczyło u mnie z cudem, bo zawsze byłam przekonana, że ten kolor (który nie jest kolorem, haha) jakoś do mnie nie pasuje (mówię o zestawieniu ze sobą tylko i wyłącznie czarnych rzeczy).

Teraz idę zaplanować mój dzień w moim nowym kalendarzu, który będę musiała Wam kiedyś pokazać. Może odwiedzę też jakiś second-hand? Tak dawno nie byłam, a trzeba uzupełnić szafę jesiennymi ubraniami :)

PS
Jeśli znacie jakieś piosenki z playlisty na tym tumblrze bardzo bym prosiła o podanie tytułów. Wspaniałego weekendu!

27 komentarzy:

  1. Polecam aplikację shazzam na smartfona (nie tylko iphone), mój właśnie stwierdził, że 1 - The last unicorn - Passenger. Postaram się sprawdzić dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 - Maps - benjamin francis leftwich
    3 - Dancing on my own - Robyn
    4 - Dance,Dance,Dance - Lykke Li
    5 - Pictures benjamin francis leftwich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo Ci dziękuję <3 Muszę zacząć korzystać z tej aplikacji!

      Usuń
  3. Ale masz ladne wlosy! Super wygladasz :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten outfit naprawdę bardzo mi się podoba. Wyglądasz slicznie. Pozdrawiam!
    Zakochałam się w tym sweterku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. włosy jak najbardziej ok. artystyczny nieład :)
    ja też czarnych ciuchów nie nosze, bo mam zupełnie inny styl, a poza tym jestem bardzo szczupła i jakbym nosiła czarne ciuchy, jak to znajomi powiedzieli, zniknęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szarości i brązy to moje must have na jesień.
    buty są zniewalające, Venezia to bardzo solidny i dobry sklep.
    stylizacja generalnie jest super, nic dodać nic ująć! perfettamente!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie jak zawsze! Uwielbiam twoją torbę, buty i ciebie całą;* ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna! Naprawdę! W dodatku świetnie się ubierasz, bardzo lubię twój styl. A ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Piękna torba i pasek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że nie tylko ja w jesienną porę zaczynam uwielbiać szary kolor! Piękne zestawienie :)
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz! A co do playlisty to 4. to Coldplay- Every Teardrop is a Waterfall 10. Bon Iver- Flum 15. Sia-Breathe me Reszta nie wiem ;)

    xoxo
    Marti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lykke Li i Coldplay rozpoznałam, ale z innymi piosenkami miałam już większy problem

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Love ur hair, shoes and bag! <3
    xx
    http://wastedyouthwithyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba jest super :D
    A cała stylizacja to świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so amazing! Especially love your shoes!
    xxx
    http://losttinafairytale.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  15. widac ze stylizacja nie wymuszona na siłe, Masz bardzo ciekawy styl - dobry. Mnie sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na luzie, modnie i bardzo dziewczeco!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz sliczne włosy !
    zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przedostatnie zdjęcie cudowne! Wyglądasz super;) I Twoje włosy<3 idealnie komponują się z jesiennymi kolorami drzew.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje Ci bardzo :) za miłe słowa i za odwiedziny !
    Wspaniałe zdjęcia i buty niczym marzenie !!:)
    pozdrawiam ! i takie pytanie z mojej strony: Moze masz ochotę na wzajemną obserwacje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po basenach w takiej zimnicy? Łykaj witaminy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jem dużo owoców i warzyw, więc może to jakoś zrekompensuje te straty :)

      Usuń