poniedziałek, 30 września 2013

Last month


Lubię robić zdjęcia ładnym rzeczom oraz siedzieć, ot tak, po prostu, w pokoju,  z aparatem w ręku i fotografować otaczające mnie przedmioty, wysuszone wianki, ubrania zawieszone na wieszakach, ukochane perfumy.
Lubię wspominać, dlatego takie posty jak ten, kiedy mogę odtworzyć cały miesiąc, poprzeglądać zdjęcia, sprawiają mi wielką radość.

                          A na jesienne wieczory polecam magiczny zespół The Dumplings.
 

 
                     instagram              
                                                                     Charlotte/ Daisy by Marc Jacobs/ new bike❤

26 komentarzy:

  1. skąd ja to znam :D piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... The Dumplings, znasz ich zapewne od Łukasza Jakóbiaka? :) Są genialni w dodatku jak na swój wiek. A co do notki to bardzo przyjemna, kto nie lubi otaczać się tak ładnymi przedmiotami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z facebooka - od znajomych ;) Ale wywiad z nimi w 20m² Łukasza również oglądałam

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia!

    życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :) Miło się ogląda..

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. great impressions :) i love the marc jacobs perfume,it smells so good.
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woaw. przede wszystkim obejrzalam kilkanascie juz notek. Uwielbiam film z wakacji !! <3
    Swietny blog i jestem przeknana ze bardzo niedlugo zostanie doceniony :)
    Sama jestem wlasnie w trakcie pisania i robienia zdjec "ladnych, malych rzeczy w mieszkaniu" wiec dokladnie Cie rozumiem :) Przy okazji masz juz bardzo charakterystyczny styl w bardzo mlodym wieku. Podziwiam. Bede obeserwowac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są naprawdę przeurocze:) Ta tarta wygląda apetycznie!!!:) Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com "_

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, mają typowy klimat tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super bloga, pięknie piszesz! Masz super zdjęcia, aż zazdroszczę! Jaki masz aparat?
    http://senioritasunshine.blogspot.com
    dopiero zaczynam, może zaobserwujesz, polubisz na face? odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubie takie klimatyczne zdjęcia z wspomnieniami : )

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 setny obserwator wita, jest tu pięknie! Normalnie zdjecia jak z mojej głowy.:) Zapraszam do siebie. Może też Ci się spodoba i zaobserwujesz.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny mix zdjęć ;D masz śliczną buźkę ;D podoba mi się tutaj ;)
    pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieszaki z Ikeii :> u mnie też takie wiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia *.*
    Bardzo fajny post. Uwielbiam twojego bloga :)
    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie naturalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń