sobota, 30 listopada 2013

Goodbye November!


Żegnam listopad i witam grudzień. Najukochańszy miesiąc w całym roku! Dzisiaj rano nie mogłam się powstrzymać od dodania śniegu na mojego tumblra oraz zgrania świątecznych piosenek na komórkę (Santa Baby towarzyszy mi cały dzień). Nie mogę uwierzyć, że święta dopiero są za trzy tygodnie, bo już całkowicie czuję ten świąteczny klimat. Przykładem może być przeglądanie zdjęć na instagramie z #oxfordstreet. Sami zresztą zobaczcie te zdjęcia, a wtedy na pewno mnie zrozumiecie i to, czemu tak bardzo zazdroszczę jakimś ludziom, stojącym na pełnej świątecznych (świąteczny - ten przymiotnik już mogę ogłosić najcześciej używanym słowem we wszystkich moich postach na najbliższy miesiąc) dekoracji, londyńskiej ulicy, którzy są obładowani świątecznymi, zakupowymi torbami. 

 A tymczasem dodaję jeszcze kilka zdjęć z listopada:


12 komentarzy:

  1. Lovey sweater and gorgeous post! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta! :D Ja nawet się cieszę, że dopiero za trzy tygodnie, bo wolę cały czas po prostu na nie czekać i czuć tą wszechogarniającą radość, która coraz bardziej się nasila. Właśnie ten przedświąteczny czas jest najfajniejszy, więc niech trwa jak najdłużej!
    Śliczne te jesienne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten klimat przedświąteczny, bo on jest najlepszy, ale mimo wszystko odliczam już dni do wolnych dni, żeby mieć czas na to świąteczne lenistwo :D

      Usuń
  3. Dobre podsumowanie listopada. :) Zobaczysz szybko zlecą te 3 tygodnie. Zresztą w grudniu każdy dzień jest piękny! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie nazywasz na instagramie?
    '

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje w ramach - obserwacja=obserwacja :)
    Teraz twoja kolej ;* Śliczna jesteś :)

    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń