piątek, 1 listopada 2013

Home inspirations & new shoes


 
         Ostatnio przeglądałam na komputerze mój folder poświęcony inspiracjom i zauważyłam, że sporo jest w nim zdjęć pomieszczeń, domów, w których ważną rolę odgrywają wodne oczka, baseny - ogólnia woda, dzięki której mieszkanie nabiera jeszcze bardziej niesamowitego charakteru. Wnętrza te są bardzo minimalistyczne, czyli takie jakie uwielbiam najbardziej. Proste bryły, przewaga bieli w połączeniu z szarością i drewnem.



                                                  I nowe buty na jesień/zimę:



19 komentarzy:

  1. Wnętrza piękne! Bardzo lubię taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś buty? Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne botki! gdzie je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia. Mają w sobie jakąś magię. *.* Buty również ładne. ;)
    Zapraszam do mnie: http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne buty! Skąd są? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Buty kupiłam w jakimś sklepie obuwniczym na ul. Krakowskiej w Krakowie, ale nie pamiętam jego nazwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki są świetne! Dzięki za komentarz u mnie, pozdrawiam i zapraszam ponownie!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to są buty skórzane?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce taki dom ! <3
    zapraszam http://izabelkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! A inspiracje cudowne♥

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko kiedy zapisuję wnętrza w folderze z inspiracjami, ale teraz widzę, że warto :) Buty piękne btw!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu założyłam dwa albumy: jeden poświęcony modzie, a drugi właśnie wnętrzom :)

      Usuń
  12. MArzę o takim domu, ale pewnie nie będzie mnie stać xD http://aleexiaaauniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń